1. Casus – We begrijpen jouw uitdaging
We starten met luisteren. Wat is je vraag? Wat gaat er mis, waar loop je tegenaan? Soms is het probleem duidelijk, soms ligt de oorzaak dieper in de keten.
2. Inventarisatie – We brengen alles in kaart
We analyseren processen, systemen, rollen en afhankelijkheden. Waar stokt het? Wat is al goed geregeld? Wie speelt welke rol in de keten?
3. Plan – Concreet en resultaatgericht
We maken een plan van aanpak. Denk aan het uitwerken van een Perfect Product Concept (PPC), het maken van EDI-afspraken, of het inrichten van een overlegstructuur. Alles is gericht op resultaat.
4. Uitvoering – Wij regelen het (desgewenst samen met jou)
We zorgen dat het plan niet op papier blijft staan. Samen met jou, of in opdracht, voeren we de acties uit. Denk aan implementatie, afstemming met partners, en procesaanpassingen.
5. Live – Het werkt
De oplossing draait. We monitoren prestaties, bewaken voortgang en zorgen dat iedereen op één lijn blijft. Ook na livegang blijven we beschikbaar.